[OT] Mech: Vymena brzdovych celisti na Fabia I

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Duben 9 17:53:44 CEST 2009

2009/4/9 Tomáš Tomáš <tom.tore@seznam.cz>:
> Zrovna jsem napriklad slysel , ze v severnich cechach jsou az 3hodinove fronty pred pneuserv. a prumerna cena za prehozeni pneu je 500Kc. Ja si pneu prehodil za cca 20 minut s naklady 0,- Fakt nechapu proc lidi stoji 3h fronty a davaji nekomu 500Kc za 15min prace?

3 hodiny stojej ve frontě hlavně proto, že to jsou trubky, co čekaj do
půlky listopadu, až napadne první sníh (přestože suž měsíc padá
teplota pod nulu) a pak jedou všichni najednou do pneuservisu. (Jestli
jsou tam fronty právě teď, tak to nevim proč.) Jinak tam jezděj lidi
asi kvůli tomu, že nemaj vybavení nebo nejsou tak šikovný nebo nemaj
čas (předpoklad je, že to udělaj na počkání a bez fronty) nebo se
nechtěj zmazat - jako se pokaždý zmažu já, protože ty kola jsou dost
špinavý ;-)

Pavel Kadečka.