[Mech] Vymena brzdovych celisti na Fabia I

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Duben 9 14:17:02 CEST 2009

Tomu se rika dobra rada :-)
Nebudu polemizovat ani vysvetlovat proc nehodlam vyuzit skvele nabidky autorizovanych ci neautorizovanych servisu.
Fakt nechapu proc bych ten buben nesundal, drzi ho jeden zapusteny sroub odhadem M6 s krizovou hlavou + trocha treci sily mezi bubnem a nabojem kola, fakt v tom nevidim nic na co clovek musi mit vysi divci, kouzelnou hulku od firmy skoda + pozehnani sefa koncernu VW (i kdyz se prodejci, servismani a massmedia snazi verejnost presvedcit o opaku).

Zrovna jsem napriklad slysel , ze v severnich cechach jsou az 3hodinove fronty pred pneuserv. a prumerna cena za prehozeni pneu je 500Kc. Ja si pneu prehodil za cca 20 minut s naklady 0,- Fakt nechapu proc lidi stoji 3h fronty a davaji nekomu 500Kc za 15min prace?

Tom

>Existuje spousta firem, které se tím zabývají. Jmenuje se to Autoservis.
Zkuste se podívat po okolí.

PS. Stejně ten buben nesundáte.

--
Aleš Filip