[Mech] Vymena brzdovych celisti na Fabia I

Ing. Peter Adamec max13@atlas.sk
Čtvrtek Duben 9 13:25:06 CEST 2009

Ano a toto mnozstvo firiem pod nazvom autoservis sposobi ze po troch
navstevach si mozete cele auto opravovat sam. Naposledy som si takto
menil tesnenie pod hlavou a zistil som ze mi slavny znackovy servis
"zabudol" pritiahnut vyfuk pod blokom motora takze to fucalo kade tade a
nedotiahol sviecky (rukou som ich vysroboval tak boli vylagrovane).
Viete davat rady tohto ranku je jedna vec ale veci nie su len cierno
biele ak to prezentujete.

A preco by ho nemal dat dole, ked to dokaze hocjaky  "automechanik" v
garazi. Ja som dal dole aj naboj na prednom kolese a tam hovoria ze bez
"specialneho" kluca to nejde. Ale ide staci trochu improvizacie a hlavne
viem co som tam namontoval. U tych povalacoch v autoservisoch neviete co
vam tam daju a tak to potom aj dopadne (hlavne na koho narazite vsakze).