Snekovy prevod - kde koupit

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Duben 9 11:46:48 CEST 2009

On Thu, 9 Apr 2009, Miroslav Draxal wrote:

> Dobry den
> Bral jsem u nich
> 6ks	šneková převodovka 	I 30/50 		zakladní
> provedení bez přiruby
> 3ks	trapézový šroub 	Tr 20x4-1000 pravý
> 6ks	Trapézová matice	MR-Tr 20x4 BZ pravá
>
> Poslali mi nabidku, ta jedna prevodovka kolem 2000,- ( před 2,5 roku ).
> Je to italsky, ale provedeni perfektni. Chce to stahnou katalogy, mají
> tam toho mraky. Já to pouzival k rotatorum pro sol. Kolektory. MIRA

Ty jejich katalogy jsou zajimave. Osobne mi vubec nevyhovuje listovat v
katalogu kde nejsou ceny . Je tam spousta zajimavych veci ale kdyz se
clovek pro neco rozhoduje tak cena je prvorada. Uz jen pri vyberu typu
prevodu a jeho sily se daji zvolit ruzne varianty a clovek si pak
vybere tu ktera je nejlevnejsi.

Ten system cena na dotaz komplikuje vyber, zvlast u tak obsahleho
katalogu.