Digitalni filtr napeti potenciometru jednoduch dig. filtr celocisleny

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Čtvrtek Duben 9 09:42:09 CEST 2009

?? Ja myslim, ze se nekde mijime

Puvodni dotaz myslim nebyl na robota ale na nejaky ovladaci prvek. A
tam je to omezeni MECHANICKE (dorazy - pokud je to klasicky
potenciometr), takze citlivost v zavislosti na rychlosti podle me dost
dobre nejde udelat: pokud bych otacel pomalu (1/deg), tak mam po
otoceni z nuly na max na konci 270, pokud rychle (10/deg), tak 2700.
Ale to maximum je porad stejne, takze krome zavislosti na rychlosti
bych tu citlivost musel menit podle toho, jak blizko jsem dorazu,
abych vzdycky dojel do stejne maximalni hodnoty nezavisle na
rychlosti.

Ale treba ten problem jen spatne chapu...

KR