Digitalni filtr napeti potenciometru jednoduch dig. filtr celocisleny

nesvacil@posys.eu nesvacil@posys.eu
Čtvrtek Duben 9 09:23:31 CEST 2009

Pokud to mate pro servo/robotka ... jestli to chapu.

Jeste by sla jedna finta, predpokladam, ze tam date nejakou atmega se spoustou noh, ktere Vam zbudou. Zkuste si pomoci
odporu presunout potenciometr, tak aby jste meril detail. Ty odpory muzete spinat pomoci MCU samozrejme. Vlastne by jste
dal odpory pred a za drahu potenciometru, spinanim 0/5V od pinu MCU rikate jaky detail merite. Pomoci 8 pinu MCU tj. 4x
na levo a 4x na pravo by jste mel ziskat minimalne dalsi 4 bity presnosti.

Jirka