Jeste jednou "trable se zakladni deskou"...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 8 19:24:51 CEST 2009

Asi tak - to se veme voltmetr a měří se, jestli na tom kondu je ještě
nějaký napětí a pokud není, tak se na něj dá šahat holou rukou.
Případně pro sichr nejdřív tyčí a když to nezasrší, tak pak holou
rukou. Na tom kondu nezůstane plný napětí ani kdyby tam ty vybíjecí
odpory nebyly, protože zdroj (standby) z něj ještě chvíli běží, než se
kond vybije pod určitou mez.

P.K.