Digitalni filtr napeti potenciometru

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 8 14:52:34 CEST 2009

To tvoje nezalamovani - neda se tam nic vepsat a pri odpovedi nevim cos
psal. :-(

Ano na vystupu bezi hodnoty prubezne (defacto neco jako generator
frekvence) a tak neni problem navzorkovat mraky vzorku a patricne
podelit. Nezavede mi to do systemu zadne tlumeni jako kontinualni
vzorkovani do kruhoveho bufferu, ktere by se mi libilo.

Zrejme bude opravdu resenim ten kruhovy buffer, kde si poctem vzorku a
periodou snimani nastavim optimalni chovani.

Radek Vicek