Digitalni filtr napeti potenciometru

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 8 14:22:04 CEST 2009

Ahoj,

no ja mam prave trochu obavu z preskoku na tom LSB. Co jsem zkousel tak
na relativne tvrdem delici cca 2-5kohmu a filtrovanem kondenzatorem to
na 1. bitu uz neskace. Takze se to chova celkem zpusobne.

Doposud byly vystupni hodnoty pomerne blizko sebe a linearne - ted to
tak nebude a tak bych rad RYCHLE preskoky nejak eliminoval.

No zrejme to nezbyde nez to zkusit v realu.

Radek Vicek