OT: VoIP s JACK ?

Zbynek Drlik drlik.zbynek@kingparking.sk
Úterý Duben 7 22:27:13 CEST 2009

Dobry den.
Riesim podobny problem ale potreboval by som najst dodavatela, produkt nieco
ako voip telefony vratnik alebo vnutro voip telefonu.
Mal by to byt nejaky dps, ktory by mal ethernet/mic/repro/tlacitko
rozhranie. Kofigurovatelne cez web.
Ak by sa stlacilo tlacitko tak dany voip telefon by zavolal na prednastavenu
adresu.
Bude sa to montovat do nasho zariadenia takze nie je potrebna krytka.
Cena by sa mala pohybovat niekde do 3tis cz.
Vedel by mi dat niekto tip na nieco podobne kedze cez google som bol zatial
neuspesny?