Digitalizace stovek kanalu

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Úterý Duben 7 21:09:39 CEST 2009

Mam namet pro takovy maly brainstorming.

Rekneme ze mam kameru z IR fotodiod - 12x8 = 96 nebo 16x16 = 256 fotodiod
zapojenych ve fotovoltaickem rezimu - samy generuji napeti, vnitrni odpor
stovky kiloohmu. Napeti je podle logaritmu osvitu na takove diode 0 - 0.8 V.
Pak nasleduje JFET operacni zesilovac jako menic impedance a predzesilovac
5x ten ma vnitrni odpor na vystupu 50 ohm a napeti 0 - 4V
- uz mam vymysleno nekolik metod jak s co nejmensim vynalozenim kremiku
dostat 100 - 300 takovych kanalu do maleho MCU ala ATMEGA 8, ale porad nemam
reseni, ktere ohromi svoji eleganci - ma nekdo v rukavu neco velice
elegantniho ?

Zdravi Petr Kubac

P.S. tradicne upozornuju ze 40 ATMEG8 na spolecne sbernici ani nekolik
vrstev pospojovanych 4046 nepovazuju za elegantni reseni. ;-))