Velikost kompenzacniho kondenzatoru

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Duben 7 16:37:44 CEST 2009

Ale ono to neplati.
Aspon co som ja mal moznost vidiet, tak to nerobil ani jeden. Tym
nevylucujem, ze sa to sem-tam na nejakom kuse nemohlo prejavit. Ale urcite
nie pri kondenzatore par mikrofaradov tak, aby to stalo za rec.
Pripojenim velkeho kondenzatora (a teda malym kapacitnym cos Fi) v pripade
zistenia riskujete neprijemnosti. V zmluve s rozvodnymi zavodmi byva
vyhradeny indukcny cos Fi 0,95 az 1.
Pritom Vam to nijak nepomoze ...

                                                Milan  Mlynarčík