RE: Přívěsný vozík

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Duben 4 17:57:49 CEST 2009

Predpokladam, ze jde o bazarove zbozi, tzn. vozik ma jiz nejakou registracni
znacku, tzn. vy resite jen prepis a dalsi vas nezajima. Vozejk uz ma
technicak a tim to pro vas vadne.

Pokud jde o nove samodomo tak potrebujete ziskat technicak a nejspise musite
na homologacni prohlidku coz u nebrzdeneho privesu do 750kg neni zadne
dramo, ale neco to stoji a potrebujete papiry od klicovych soucasti.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Robo
Sent: Saturday, April 04, 2009 5:34 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: Přívěsný vozík

Zdravim konferu,
dospel cas kdy jsem se rozhodl koupit si vlastni privesny vozik a
prestat otravovat
souseda o zapujceni.
Zarazil me dodatek pri prohledavani inzeratu "domaci vyroba".
Moje otazka je : lze vyrobit privesny vozik doma, projit STK a smet s
nim na silnici.
Pokud ANO co vse to obnasi ? a nebo jak je to mysleno?
R.