redukce DVI-HDMI - vyreseno

Sobota Duben 4 10:21:01 CEST 2009

Děkuji moc za informace, koupím tu nejlevnější redukci, případně jestli
existuje, kabel který má na každém konci konektor který je potřeba. Před
mnoha lety jsem se zabýval převodem Svideo na Cinch a tehdy jsem viděl jak
se to šidí jedním kondem a že to jde udělat i pořádně.
 http://vaelektronik.cz/bastl/ruzne.html
Bál jsem se, aby to tady nebylo podobné když existují u jednoho prodejce
redukce za dost rozdílné ceny.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <hw@pjk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 04, 2009 8:16 AM
Subject: Re: redukce DVI-HDMI

Dobrý den,

Nemám grafiku, ani MB s HDMI výstupem, takže nemůžu ověřit, ale nejspíš
HDMI do PC cpou proto, že v HDMI konektoru je taky audio výstup. Měl
jsem v ruce grafiku, která v sobě měla i cosi, co se v systému jevilo
jako zvuková karta. Moc jsem to nezkoumal, protože ta karta byla na mně
moc dobrá a měla by pro mně přínos snad jedině v zimě. :-)

Pavel Krafčík