Re: Audio OUT na SATA mechanikách .....?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Duben 4 00:31:52 CEST 2009

Pokud pod pojmem, pri praci pouziva jako CD player, ma znamenat, ze pri praci posouchate Audio CD v DVD mechanice,
tak si dovoluji upozornit, ze "audio stream" se jiz od dob Win98 do zvukovky dostava ciste dgitalne tzn. po ATA respektive dnes SATA datovem kabelu nikoliv po analogu tzn. chybjejicim audio konektoru :-)

Tak proto tam ten konektor jiz nedava a nikomu to nechybi

T.

A co ty CDčka vyripovat do MP3?

P.K.