[OT] Termostat do lednice?

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Duben 3 16:56:20 CEST 2009

Tak to ma byt. Aj vyrobca tam bud dava take umelohmotne prichytky alebo
aspon byva ta kapilara v buzirke. Zrejme v takom vlhkom prostredí dat
medennu kapilaru priamo na hlinikovy vyparnik je nevhodne.
Ale tych +/- 10 cm to byva. Vacsina termostatov mava iba hladku trubicku,
len niektore su tak odstupnovane.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl"

Šedá je teorie a zelený je strom života :-)) Mám Calexku už 22 let a když
jsem jí poprvé spustil, spínala tak často, že kompresor byl ještě
natlakovaný a nerozeběhnul se. Tepelná ochrana tak dlouho zapínala a
vypínala, až se rozběhnul. Teplotní čidlo (oněh posledních cca 10cm
trubičky) má větší průměr. Čidlo jsem odšrouboval, podložil 2mm PE destičkou
a zase přitáh. Lednice od té doby chodí bez problémů.
Anděl