Meteorologicka stanice

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pátek Duben 3 08:52:44 CEST 2009

Cidla nie su pevne nastavene na prvy, ci druhy kanal. Mam stanicku s tromi
cidlami. Po zapnuti vnutorna jednotka zachyti signal z nejakeho cidla a prideli
mu cislo 1. Ked zachyti dalsie, prideli mu 2 a tak dalej. Po dalsom resete moze
byt ich poradie ine.
Predpokladam, ze aj u vas je to tak. Proste ste najprv zachytili susedove cidlo.
Moze sa stat, ze pri vymene bateriek sa dostane susedove cidlo na cislo 2.

Neviem ci su cidla rozlisene nejakym jedinecnym digitalnym kodom, alebo je
pouzity iny system.
Podotykam, ze som tie cidla nekupoval s meteostanicou. Ziskal som ich neskor.
Patrili k inym jednoduhsim stanickam toho isteho vyrobcu. Cize boli "planovane"
ako cislo 1.

IK