komunikace AVR (nebo jiny mikro) s Matlabem Simulink

Miroslav Kolinsky m.kolinsky@seznam.cz
Čtvrtek Duben 2 20:59:23 CEST 2009

Zdravím všechny,
Pracuji na ne úplně triviální regulaci. Vzpoměl jsem si že jsme ve škole
  dělali Matlab a vím že v simulinku se dali dělat úžasné věci. Chtěl
bych použít vstupní data z AVRka a po sériovce (nebo tcpip) je přenést
do simulinku, nechat přechroupat mocnými algoritmy a výsledky zase
poslat zpět. V simulinku jsou na to dvě krabice, Query instrument a To
instrument. Bohužel mi není moc jasné v jakém formátu data očekává a ani
v jakém je posílá. Matlab zatím skoro neznám a nápověda je moc stručná
(k těm dvěma blokům). Ani google moc nepomohl. Máte někdo zkušenost?
Hodně mě láká že matlab dokáže ty algoritmy přeložit do C. Dokonce pro
dsPIC vytváří rovnou .hex
Dokázali by jste někdo nakopnout správným směrem?
Díky Mirek