[OT] Uz nam vypli CT2 - doporucte sat prijimac?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Duben 2 00:01:33 CEST 2009

Já bych to viděl podobně. Nedělám si iluze o spotřebě třeba toho Dreamboxu a
desky s integrovanou grafikou, která zvládne HD se koupit dají bez problémů
a energeticky nenáročná CPU taky. Když se nikdo nebude dívat, tak stačí PC
uspat, takže i případný start bude rychlý.