Amper 2009

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Duben 1 20:29:09 CEST 2009

> Taky jsem se vrátil, ale k vzhledem k mému předchozímu zážitku
> jsem nějak extra nekoukal. Jenom mě docela zaujaly kryty vypínačů
> v provedení keramika a secese - nějací slováci.

Zdravím,
  já na Ampéru nebyl, ale měl jsem ho doma :-), na 3770 kHz vysílala stanice
OL9AMPER. QSO jsem nedělal, protože o ni byl celkem zájem z DX, tak jsem to
nechal vzdálenějším. Asi měli pěknou páru, protože mi tu hrála za 9+60dB
bez předzesilovače a 9+40dB s 20dB atenuátorem :-). Tipuji to tak na 1kW.
Zajímalo by mne, zda to pracovali z nějakého vystavovaného exponátu, nebo zda
ta stanice nebyla součástí veřejné části výstavy.

  S pozdravem Pavel Troller