OT [MECH] Kdo zkrati osky pro kolecka v Praze a okoli?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Středa Duben 1 19:15:23 CEST 2009

Zdravicko vsichni,

omlouvam se za OT, vim, ze se tu obcas resi mechanicke veci, treba nekdo pomuze i tentokrat.

Koupili jsme pro nase novorozena dvojcata z druhe ruky kocarek. Sice prodavajici tvrdili, ze projede dvermi 80cm, skutecnost je bohuzel jina. Pres kolecka kocarek meri 82cm. Dival jsem se na mechanismus uchyceni, je to jednoducha netocici se oska, na ni je nasunuto kolecko, pero v kolecku zacvakne do drazky na ose..

Procez mne napadlo uriznout z kazde strany 1.5cm osky a vyriznout novou drazku. Bohuzel na to nemam v panelaku dostatecne nastroje. Nasel by se nejaky schopny a ochotny zamecnik, ktery by byl za uplatu schopen tyto nastinene kroky provest, treba i za me asistence ? Bohuzel je to dost akutni problem. Radeji piste na email ve hlavicce - vaclavpe seznam, at zbytecne nezatezujeme konferenci.

Diky moc a jeste jednou se omlouvam za OT,
VP