OT: P?iklad - je mi to trapne, ale nevim.

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Duben 1 18:46:46 CEST 2009

Dekuji vsem,
vyreseno, vysvetleno, nauceno  :-))
Jsem uz ze skoly hezkych par let a trochu mne tlacil cas. Najit na webu se
da vse a vzhledem k casove tisni jsem volil radu od kamaradu.
Jeste jednou diky a stydim se za tak trivialni dotaz.
Hezky den vsem.
PS: April to nebyl, jen jsem ...
Jindra Polivka

Tak april, jo? Vtip ma byt v objemu 12dm2, nebo ze to neumite vydelit?
;-)

Lukas Burda