[OT] Uz nam vypli CT2 - doporucte sat prijimac?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Duben 1 15:09:35 CEST 2009

V Praze vypli CT2 a nam severocechum prestal jit CT2 :-) , nechci rozvijet debatu na tema digitalizace po cesku, ale potrebuji koupit nejaky satelit, presneji satelitni prijimac.
Kdyz uz do toho mam vrazet prachy tak bych rad neco co umi i DVB-S2, umi nahravat na HDD a zvladne prijem v EMU (rumuny)
Co jsme tak koukal tak aktualne asi spicku predstavuji
AB IPBox 9000 HD
http://www.parabola.cz/clanky/3136/ab-ipbox-9000-hd-linuxovy-pvr-hd-prijimac/
Dreambox
DM 8000 HD PVR
http://www.parabola.cz/clanky/3462/dreambox-dm-8000-hd-pvr-4-tunerovy-hdtv-pvr-prijimac-1/
http://www.parabola.cz/clanky/3463/dreambox-dm-8000-hd-pvr-4-tunerovy-hdtv-pvr-prijimac-2/

nicmene ceny mi prijdou jak za superznackovy stroj a provedeni jak super PRC. Dalkova ovladani navrhuje nejaky nevidomy cinan a designovou podporu zajistuji navrhari od SkodaAuto nebo jak si to jinak vysvetlit.

Zkratka se mi nechce investovat 15 respektive dokonce 25 k Kc bez toho abych jistil co a jak.
Nebadal nekdo z clenu konfery na toto tema?
Ma cenu investovat do takto drahych prijimacu nebo to same umi jine za polovinu?
Proc vubec "znackovy" vyrobci nenabizi satelitni prijimace?
Je Dreambox z dvojnasobnou cenou o tolik lepsi nez IPBOX?

Dekuji

Tomas

P.S. Dream box stoji oficialne 999E a na Ebay ho prodavaji prekupnici za 1200-1500E, to jde o takovy zazrak nebo v cem je finta?
Omlouvam se za pritrouble dotazy, ale doposud jsem satelitni deni sledoval spise okrajove.