pripustne napeti?

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Úterý Září 30 20:57:10 CEST 2008

Toto je podla mna nadpraca nejakeho uradnika, bezpecnostne predpisy
sa tykaju zariadeni, kde sa mozete tych 230 V dotknut (nejaky pristroj
vovnutri, rozvadzac a pod.) Uz som to raz pisal: ak je pristroj konstruovany
tak, ze NEMOZE prist k dotyku zivej casti (a to pocitac je), tak ho potom
moze obsluhovat aj osoba nepoucena - laik. Moj syn chodi v skole tiez
do pocitacovej ucebne a ziadna ucitelka URCITE vyhlasku 50 nema.

Richard Balogh