[OT] Partition na disku

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Září 30 20:21:04 CEST 2008

On Tue, 30 Sep 2008, Tomáš Koželuh wrote:

> Chkdsk nefunguje? Bohužel FAT je mnohem náchylnější k haváriím oproti NTFS a
> hlavně ty havárie často bývají neopravitelnými normálními nástroji.

Chtel bych se zeptat - neexistuje neco jako floppy bootovacka WinXP ?
Potreboval bych nabootovat do DOS promptu s tim ze to bude umet NTFS
a bude to mit drivery zarizeni SCSI a pod. Abych mohl pracovat s disky.

Nejak jsem neprisel na to jak se dostat do DOS prompt-u po nabootovani
z instalacniho CD.

S pozdravem