pripustne napeti?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Září 30 20:19:33 CEST 2008

50_ka je ted uz jednou za dva roky ??

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Serych Jakub
Sent: Tuesday, September 30, 2008 8:16 PM
To: HW-news
Subject: RE: Re:pripustne napeti?

Povazuji to cele za ujete, ale je to skoro tak. Zaci v laborkach musi pracovat maximalne do poctu 10 na jednoho ucitele, ucitel musi mit 50ku (tusim paragraf 7, ale jisty si nejsem, protoze skoleni z 50ky jednou za 3 roky je naprosta formalita a absolutne nic si z toho nepamatuji).

Konkretne ja tu 50ku mam kvuli uceni v pocitacove ucebne, protoze tam prece zaci pracuji se zarizenim napajenym z 230V - rozumej s pocitacem :-))) Kazdopadne mam papir, a to ourednikum pry staci.

Jakub Serych