OT Re: bajkonur

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 30 15:21:18 CEST 2008

 30.9.2008, 15:09:26
Velmi mnoho lidi umira na nasledky autonehod.
Kdyz bude kazda okresni silnice 6-ti prouda, a dalnice 30-ti proude,
kdyz bude kazde auto o 3 metry delsi a 2 m sirsi a tento prostor bude
vyplnen defornacnimi zonami, pocet obeti autonehod jiste znacne
poklesne.
Proc se takova opatreni nerealizuji ? Technicky je to preci
proveditelne.
Jednoduse proto, ze je to ekonomicky neunosne.
Nemusi se vam to libit, muzete s tim nesouhlasit, muzete na to nadavat,
muzete protestovat. Ale nemuzete to zmenit.
Presto jsou takove pokusi v rozvinutem svete velmi popularni. To je to
odtrzeni od reality. Je to stejne jako: chci steak, ale nechci aby
zabijeli kravy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz