OT bajkonur

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Září 30 15:20:30 CEST 2008

Ja jen k tomu bagru, rucne se kope vetsinou tam kde se ten bagr
nedostane, nebo hrozi riziko toho, ze by neco poskodil v blizkosti vykopu.
Ja osobne jsem chtel po 4 lidech , kteri byli na pracaku vykopat zaklady
na garaz (40 cm sirka , rozmery 10*8m, hloubka 80cm) a kazdy me poslal
do pr...cic.
Bagrem jsem to mel za 1500 KC , za 3 hodky to bylo hotove, + dovoz
minibagru 1000Kc.
Chtelo by se to nekomu ?

LK