bajkonur

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Září 30 13:04:45 CEST 2008

Dobry den,

Richard Kaliciak

Soltisik Miroslav schrieb:

> Rovnako ako vase fotky z ciny (konkretne lesenie) ukazuje, ze europsky a
> americky rozmaznani inzinieri stracaju uvedeny zdravy sedliacky rozum.
> Vsetko musi byt super-hyper (samozrejme digitalne) ale straca sa ciel a
> proporcie prostriedky-ciel.

S tymto nesuhlasim, to nieje len rozmaznanost. Tu ide aj o bezpecnost
pri praci a o definovanu kvalitu/presnost prace. Ak na zapade spadne
robotnik z lesenia a zabije sa, je to tragedia. Dosledkom su prisnejsie
bezpecnostne predpisy a lepsie ochranne prostriedky.

Ak v cine na stavbe zahynie 1000 robotnikov, je to len statistika.

Vseobecne sa vie (zdroj: kurz prvej pomoci), ze najviac urazov sa stava
v domacnosti. Pri vrtani diery do stropu sa chlap v papuciach postavi na
stolicku, naprasi sa mu do oci, strati rovnovahu a rozbije si hlavu.
(Nemusi tomu byt vzdy tak, ale pravdepodobnost urazu je >> .)