bajkonur

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 30 12:15:36 CEST 2008

 30.9.2008, 12:06:49
 dobry den

NASA utratila 10 milionu dolaru za vyvoj specialniho pera, ktere pise
i v beztiznem stavu. Rusove dali svim kosmonautum tuzky.
Ta historka je asi vymyslena, ale velmi dobre ilustruje rozdily v
pristupu na zapade a v rusku. Rusti konstrukteri si jsou dobre vedomi,
urovne ruskeho prumyslu, a tak tomu prispusobuji svoje konstrukce.
Kdyz Ivan pri montazi rakety zapomene nekde v palivovem systemu hrst
sroubu M16, a ty se za letu dostanou do motoru, motor to pry prezije.
Problem je, az kdyz Ivan zapomene nekde kladivo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz