bajkonur

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Září 30 12:00:30 CEST 2008

toto ma stale fascinuje ako to ti rusi robia. Vsetko tam maju rozdrbane,
zanedbane, rozkradnute a stale im to pomerne uspesne lieta... Neverim
tomu ze to dokazili takto znicit za poslednych 20 rokov od konca
studenej vojny kedy im dosli peniaze.
Spolupracovali sme s jednym ruskym institutom na vacsom projekte a
vyzeralo to presne takto. Nakoniec sa ukazalo lacnejsie ako posielat im
vsetok material a pristroje zobrat 5 ludi a nechat ich par mesiacov
pracovat u nas...
b.