Dotaz na funkcionalitu IDA

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 30 09:05:49 CEST 2008

>Ano, napsat by se to dalo. Ale bohu¾el IDA má jakýsi vnitøní formát (soubory .idb), který není open a tak to tam doplnit není snadné. Jen mne zajímalo, zda ta IDA náhodou nemá na to nìjaká "makra" èi nìco podobného, proto¾e kdyby je mìla, dalo by se to udìlat napø zápisem (jde o hypotetický makrojazyk, nic konkrétního)

No, ak na tej IDE (ako sa to spravne sklonuje? ;-) ) trvate, tak nepomozem.
Ale mali by ste si vyskusat tu D52 (http://www.8052.com/users/disasm/) - ako ortodoxny Linuxak snad nepohrdnete ciste command-line utilitou riadenou ciste textovym kontrolnym suborom, navyse plne free a open-source... ;-)

wek