Dotaz na funkcionalitu IDA

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Září 30 08:33:00 CEST 2008

Aby som to upresnil, pustil by som sa do toho len ak by sa jednalo o strojovo (prekladacom z vyssieho jazyka) generovane volanie, resp. ak to odovzdavanie premennych je prisne uniformne.

Jednoducho by som si vyhladal riadky ktore na mieste operandu obsahuju navestie inkriminovanej rutiny; z toho mam adresu prislusneho xCALL/xJUMP-u, a potom viem, ze N1 byte naspat je nizsia adresa pola, N2 byte naspat je vyssia adresa pola atd.

Pochopitelne je (aspon do urcitej rozumnej miery) riesitelny aj zlozitrjsi problem, ak to plnenie parametrov je "rucne", t.j. Kadejako, akymsi simulovanym spatnym behom, ale to je o niekolko tried tazsi problem  a do toho uz by asi nesiel ani najvacsi blazon.

wek