Re: Programátor *ROM - VYŘEŠENO

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Pondělí Září 29 18:49:14 CEST 2008

Vazeny p. Troller,

riesenie sme s kolegami nasli.

Zobrazenie spominaneho bannera je preto, ze SW vyhodnotil OS ako WIN. Na zistovanie sa pouziva
nasledovne kriterium: SW zistuje, ci existuje subor C:\MSDOS.SYS. Ak C:\MSDOS.SYS neexistuje, berie
to ako WIN OS a banner sa zobrazi. Ak subor existuje, hlada v nom vyskyt navestia "WinVer=". Ak
navestie najde, ide taktiez o WINOS. Ale ak navestie nenajde, berie OS ako DOS a banner sa
nezobrazi.

Do Linuxu nevidim. Ale podla mna treba zabezpecit, aby v root disku C: existoval (napr. prazdny)
subor MSDOS.SYS. Tymto docielime oklamanie SW a banner sa nezobrazi.

Posledna DOS verzia SW PG4U (4.93a) je z 26.6.2003 k stiahnutiu: http://www.elnec.com/sw/pg4uarc.exe

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com