Re: Neocekavany restart modulu TC65

Petr B PetrBenar@seznam.cz
Pondělí Září 29 12:42:29 CEST 2008

Napadlo me, ze kazdou sekundu bezi udalost casovace, ktera aktualizuje watchdog a kazdou minutu precte data ze zarizeni na seriovem portu a zapise je na filesystem. Na filesystemu je mista dost. Dukladne zkontroluji, jestli po sobe vsude zaviram soubory, kdyz s nima prestanu pracovat. Mozna by take mohl byt problem s casovacem. Obcas jsem pozoroval, ze kdyz jsem provadel zapis do souboru, tak nasledujici udalosti od casovace prisly zpozdene napriklad tri za sebou. Mozna, ze kdyby se jich takto nakupilo vice, tak by mohlo zpusobovat problemy.