Neocekavany restart modulu TC65

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Září 29 11:53:29 CEST 2008

Dobrý den,

Máme - špatnou  - zkušenost s předcházejícím typem, TC45. Pořád nějaké
problémy s podivným chováním, Siemens nakonec řekl, že o chybách ví, že je
opraví v další verzi firmware. Nikdy k tomu ale nedošlo, nakonec modul
přestal vyrábět. Po mnoha měsících trápení jsem došli k řešení: nějaký
vyzkoušený modul bez Javy (třeba TC35i) a k němu procesor zvenku. TC65 by
měla být lepší (dle referencí tady z konference), ale už bych to neriskoval.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com