Re: Pokojový termostat s přijímačem DCF

Pondělí Září 29 09:18:37 CEST 2008

Než bych sháněl termostat s DCF, asi bych ho kuchnul a ke krystalu dal
trimr. Budíky s trimrem udělají pár vteřin za měsíc a to bych u topení fakt
neřešil. Stejně to přendáváte na letní zimní čas a při tom se hodiny 2x za
rok nastaví.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 29, 2008 6:15 AM
Subject: Re: Pokojový termostat s přijímačem DCF

Termostat od Jablotronu mam na polici nedle toho od Conrada.
Schvalne jsem se na to dival, rozdil hodin mezi temito snimaci
je ted jedna minuta a nepamatuji se, kdy jsem ten snimac od Jablotronu
naposled serizoval.
Urcite budou delat i snimace dratove. Ale ten bezdratovy ma vyhodu.
Pro mne tu, ze kotel je v podkrovi a mistnost kde se reguluje je
o patro niz tak mi to usetrilo kopani zdi pro natazeni dratu,
dale pokud chci regulovat teplotu jinde nez normalne
a kdyz si chci pritopit nebo naopak je moc teplo tak ten termostat
jen prenesu k oknu nebo naopak bliz k radiatoru.