Mikrokontroler spojeni pinu

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Neděle Září 28 19:10:35 CEST 2008

Doplnim sam seba.
Napisal som to takou formulaciou, ako keby som bol stelesnena dokonalost. No
nebolo to tak myslene. Nejeden procesor sa mi podarilo poslat do
"kremikoveho neba"  :-(  .
No spojenymi pinmi este nie   (tuk - tuk).

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Milan Mlynarčík"

Vasa otazka asi skor mala byt "prezije procesor ak su dva Out piny paralelne
?"
Ak je na jednom "0" a na druhom "1" asi sa mu to moc pacit nebude (a v
programe sa pritrafi vselico), no odpoved z vlastnej praxe neviem. Asi je sa
tomu lepsie vyhnut (ako ja) a piny nespajat.
Mozno poradia ini, co to skusali ...