Zapojenie schodiskových prepínačov 3ks

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Září 28 16:46:23 CEST 2008

Mozna bude lepsi nez vypinace tam dat nejake infracidlo.
Ja jsem byl pred podobnym problemem a ENIKA PS-1000 (stary model) to vyresil

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Juro
Odesláno: 27. září 2008 17:24
Komu: HW-news
Předmět: Zapojenie schodiskových prepínačov 3ks

Zapojenie schodiskových prepínačov 3ks - nezávislé ovládanie za pomoci troch
vypínačov - jedno svetlo.

Už sa to tu síce preberalo ale len 2ks prepínače. Potrebujem doma vmontovať
osvetlenie do chodby,
ale za pomoci troch prepínačov. Nie dvoch kryžovych ale troch. To jest svetlo
zapne hociktorý z vypínačov a aj zhasne svetlo.
Mám kúpený prepínač striedavý (kompletni ř. 6) aj prepínač krížový (kompletní
ř.7).
Ďakujem za zaslanie schémy. mail@onicom.sk