Dealextreme a potize s celnikama

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Září 28 11:09:09 CEST 2008

Petr Zahradnik to pise dobre a ted to vyslo i v nejakych novinach. Budto v
HN, MF Dnes ,nebo v bulvaru. Nejsem si jist, protoze tisk v praci prolitnu
behem par minut.
Praxe je takova, ze to zavisi ciste na celnikovi. To same ale bylo, kdyz
jsem dovazel ze SRN. Jak u nemeckych, tak u ceskych.
Ja mel cenu 169 a dopravu EMS 18. Jen mne poprudili s tim osobnim
vyzvednutim.
Jindra Polivka

To souhlasí, nicméně nedávno jsem kupoval nějaké vybavení na servis lyží
z USA. Cena $130, beze cla, bez platby DPH. Firma -> osoba.

Asi toho měli zrovna hodně ;-)

S.