Prevod signalu CGA na VGA

Michal MEDEK Michal.MEDEK@worldonline.cz
Neděle Září 28 09:40:52 CEST 2008

Jan Waclawek napsal(a):
> Pozeram, ze ten AL251 ma aj digitalny vystup - takze to by som rovno pripojil na to LCD... samozrejme to nebude uplne trivialne...
>
> wek

Promin, nejak jsem to nepochopil. Co by to melo byt 'sehnat kontroler do
VGA'? Myslis takove LCD-cko, ktere by to zvladlo nebo by se dalo nejak
'ohnout'? Mozna, ze to 'ohnuti' by me prave zajimalo.
Jinak z toho CGA mam RGB, Vsync i Hsync.
A jeste me napadlo, jestli by to neslo realizovat treba na nejakem
CPLD-cku, ale tomu moc nerozumim, tak jsem jen tak placnul...
Michal