Kondiky u mnenice

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Sobota Září 27 12:48:11 CEST 2008

10mV na vystupu je prijatelnych, to zkousne vetsina soucastek vpohode.
Horsi je ten vstup - 100mV je hodne, ale tak to proste chodi u spinanych
zdroju. A jestli to moc vadi - zalezi na pouziti daneho zarizeni. Pokud
to mate nejaky komerci vyrobek, tak vam to bude delat problem pri
zkouskach EMC - vyzarovani po napajecich svorkach. Pouzijte nejaky
fitracni elyt na vstupu, nebo jeste lepe nejaky LC obvod.

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz