OT - ztraceny mobil a identifikace

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Sobota Září 27 09:18:19 CEST 2008

Řešil kolega, synovi se ztratil ve škole nějakej SE tuším za 7KKč,
policajti, že bude lepší ho nechat jet a zkusit dohledat. Ale údajně
těch kódů na vyhledávání je tolik, že se prostě dostane jen na část
čísel, takže doporučuje měsíc počkat a pak to nechat zablokovat.
Důležité je uvědomit si, že kde je poptávka, je i nabídka. Tedy dokud
bude zájem o levné mobily z bazaru, budou se krást. Když si všichni
necháte zablokovat kradený mobil, jejich cena vzroste. Bude jich málo a
i ty co budou, budou dražší kvůli crackování.

Jen mě pak napadlo, jak to funguje s těmi kódy v zahraničí? To si
provideři ty databáze vyměňují, nebo to prostě bude nefunkční jen u
jednoho, případně všech lokálních?

T.V.