Ciastocny OT: ExpressCard do notebooku - serial port

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Září 26 23:40:10 CEST 2008

Toto by asi bolo riesenie, mozno mi ine neostane. Zatial mi to nesuri,
tak hladam lacnejsie a aj mechanicky jednoduchsie.  Nasiel som taketo
nieco:
http://www.obchodnet.cz/inshop/zbozi/(id-523646)-i-tec-express-card-serial.html

Pisu tam  "Chipset Oxford 952 se skvělou zpětnou kompatibilitou včetně
DOS aplikací". O tomto chipsete som sa inde docital, ze potrebuje I/O
adresu aj IRQ, co je dobre znamenie, ze zrejme vyuziva PCIe rozhranie.
"Bezne" ExpressCard RS232 karty sa "hrdia" tym, ze nepotrebuju ziadne
IRQ, co je neklamny znak toho, ze su to obycajne USB-serial
prevodniky. Keby mi este niekto vedel skusenostami potvrdit funkcnost
uvedeneho chipsetu, tak by som problem pokladal za vyrieseny.

miro