Ciastocny OT: ExpressCard do notebooku - serial port

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Září 26 23:26:32 CEST 2008

Dňa 26.9.2008, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal(a):

> To viacmenej principialne nemoze.
>
> Toto je klasicky problem - PC nie je mysleny ako real-time stroj, bodka. Je mi vsak jasne, ze realita je realita, a ze je jednoduchsie zohnat "zodpovedajuce" PC nez pisat soft nanovo prip. vyrabat nejaky zbesily hardware a nedajboze pren pisat ovladac.

Tak to je nam jasne obom :-) Usilie na pisanie SW nie som ochotny
vynalozit, lebo 1) nemienim si zarabat diagnostikou oplov, chcem to
len pre seba a svoje auto a 2) ked diagnostiku budem naozaj velmi
potrebovat, tak si viem pozicat notebook s CardBus a RS232 kartu. Len
je to menej prakticke, ako mat to stale poruke...

> PS ten soft je pre DOS< predpokladam...?

Nie, je to Win32 program, dokonca som na forach nasiel nejake popisy,
ako riesi komunikaciu. Ta inicializacia je urobena uplne jednoducho:
EscapeComFunction(set_linka)
delay(50)
EscapeComFunction(reset_linka)
atd cely postup...
Potom nastavi BdRt a uz to ide. Kriticka je iba ta inicializacia.
Takto to s plnohodnotnym COM portom funguje. Samozrejme sa
nepredpoklada, ze pocas toho budes na pozadi nieco stahovat, napalovat
a kalkulovat :-)

miro