Transily

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Září 26 19:24:06 CEST 2008

To aj KY132 maju viac (ak mi pamat sluzi).
Ja by som tipoval 50 - 100 pF
Som zvedavy (ak to tu niekto odmeria) kto sme blizsie   :-)

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

Dovolim si tipnut: z tohoto hladiska to bude ako dioda t.j. sa bude kapacita
zmensovat s prilozenym napatim az niekde tesne pod prieraz; presny priebeh
zavisi dopovacieho profilu ale to asi bude typ od typu ine.

Vzhladom na velke spickove prudy co znesu by som povedal ze bude mat velku
plochu, t.j. aj kapacitu, tipnem si takych 20-30pF... ale ozaj je to len
strela od pasa.