Transily

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Září 26 19:12:29 CEST 2008

Dovolim si tipnut: z tohoto hladiska to bude ako dioda t.j. sa bude kapacita zmensovat s prilozenym napatim az niekde tesne pod prieraz; presny priebeh zavisi dopovacieho profilu ale to asi bude typ od typu ine.

Vzhladom na velke spickove prudy co znesu by som povedal ze bude mat velku plochu, t.j. aj kapacitu, tipnem si takych 20-30pF... ale ozaj je to len strela od pasa.

wek