Ciastocny OT: ExpressCard do notebooku - serial port

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Září 26 18:21:04 CEST 2008

Jan Waclawek wrote:
> Toto je klasicky problem - PC nie je mysleny ako real-time stroj, bodka. Je mi vsak jasne, ze realita je realita, a ze je jednoduchsie zohnat "zodpovedajuce" PC nez pisat soft nanovo prip. vyrabat nejaky zbesily hardware a nedajboze pren pisat ovladac.

Jano, to se hrubě pleteš. Tohle není věc HW ale SW. Real-time stroj jde udělat i z i51 (osobně jsem na viděl na FELu demo takového OS).
viz např.
http://www.ruhr-uni-bochum.de/eaee/englisch/rt-pc/RT_market.HTM

Pravda, většina těchto OS se ve světe x86 procesorů se používá na PC/104, ale pořád je to personal closet ech chtěl jsem napsat osobní počítač i když v průmyslovém provedení.

ced