OT - souradnice pro rucni frezovani na krizovem stole

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Pátek Září 26 15:33:16 CEST 2008

No momentalne tu mam Canony, ktere jsou po stranach zkosene. Jinak jsem
zkusil udelat jednu diru posuvem obou os, jde to, vysla pekne, ale jak
podotkl RV ... je to o zmagoreni. Ja to vydrzel, ale pred chvili bouchlo
neco ve zdroji motoru po zapnuti a je po frezovani :(

Hura, jen vice kvalitniho zbozi ....

Oja