Oddeleni zemi

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Září 26 14:04:25 CEST 2008

Verze 3 ma proti v1 dva samostatne zdroje 24 VDC galvanicky oddelene.
Jeden je napajeny z rozvodu provozu, druhy ze zasuvky v kancelari (ze
stejne jako PC). Proti v1 se nevytvori zadna smycka. Proti verzi 2 se
zdroj pro panel nezapina samostatnym vypinacem, ale stykacem ovladanym z
rozvadece.

Vim, ze 15 m neni moc, ale neznam stav instalace a jak s ni cvici motory
v provozu. Tak proc si pridelavat problemy, kdyz to muze byt "neprustrelne".

Zdenek